wtorek, 15 września 2015

Historia pewnej firanki.

Robię firankę 250cm/90 cm do drzwi i zamieszczałam na facebook kolejne odsłony firanki.
Co prawda zostały mi do zrobienia tylko uchwyty na karnisz ale i tak nie zamieszczę zdjęcia wiszącej bo nie mam gdzie i jak jej powiesić.Więc zamieszczam historie firanki
 Tak wyglądał początek firanki:




                                                     A to gotowa firanka

   Niżej zamieszczam zdjęcia firanek które też wykonałam ostatnio obie do kuchni.



10 komentarzy:

  1. Firaneczki są cudowne bardzo mi się podoba ostatnia zazdrostka.
    pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firanka na drzwi- cudo ! No i te ptaszki- też mi się marzy taka zazdrostka, czy mogłabyś ewentualnie podzielić się schematem ptaszków ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór ma ta firanka:) wiele pracy w nią włożyłaś ale jest co podziwiać:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Firanki ekstra! Ja tez, juz od kilku lat sobie obiecuję takąfirankę do kuchni......

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wszystkie firanki, szczerze podziwiam. Pozdrawiam cieplutko i przy okazji zapraszam do siebie na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziw dla ozdób okiennych !

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Maskotki na podstawie jednego wzoru.

Tak mi sie spodobało robienie maskotek na podstawie jednego wzoru , że powstają kolejne.