środa, 26 sierpnia 2015

Szydełkowe ptaszki i szczur z myszkami.

Oj robiłam wszystko żeby tylko odwlec rozpoczęcie firanki 250/90 cm ale już nie ma zmiłuj ....i pierwszy rząd mam już za sobą ,zostaje mi jeszcze 319 lub coś koło tego.
Ptaszki robiłam ostatnio.

Firanka ...start... 
Szczur i myszy powstały na zamówienie ale Pani zrezygnowała bo stwierdziła że jednak chce coś innego...tak bywa.
Bocian to brelok.
O ile bocian i kolorowe ptaszki są małe ,to papugi zaliczyła bym do tych dużych maskotek ,mają około 30 cm.





9 komentarzy:

  1. Tak słodkie są te zabawki, że nie wiem na której się skupić. Stawiam jednak na myszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No jakie fajne te maskotki :D !!!
    Nie zazdroszczę robienia firanki, ale będzie na pewno piękna.

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałam napisać że bociek jest the best... ale papuga mnie rozwaliła :D :D
    Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałości :-) Cudne maskotki :-) Szczególnie podobają mi się Twoje ptaszki.
    Najważniejsze, że zaczęłaś firankę - najgorszy jest pierwszy rząd...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj słodkie są te zabawki:) - a jaka różnorodność:)- życzę dużo cierpliwości w dzierganiu firanki :)- pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. zabawki przeurocze, ptaszki i papugi i myszki I klasa, firana? kocham je oglądać, ale nie robiłam ,dopiero kiedyś może, ale będę Cię podglądać, będzie piękna.Nie rozumiem jak można sobie coś zamówić a potem zrezygnowac.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

I po urlopie.

W tym roku poleciałam do Hiszpanii na wczasy , wypoczęłam  i ciężko mi zabrać się do pracy.Byłam w Hiszpanii w  Costa Dorada w hotelu Best...