Hipopotam i nowe serduszka.

Dokończyłam hipopotama, jak z poprzednimi tak i z tą maskotką miałam problem robiąc głowę , troszkę mi się poplątało z łączeniem elementów ale jakoś mi to w końcowym efekcie wyszło.Kolorystyka mi się podoba więc na niedociągnięcia można przymrużyć oko.Hipopotam ma 42 cm długości i 19 cm (około) na szerokość i wysokość.Serduszka mają 14 cm szerokości i 19 wysokości .
Wczoraj zrobiłam sobie kilka serduszek bo to bezstresowe zajęcie , robię 10 elementów i po kłopocie , bo samo zszywanie nie stanowi najmniejszego problemu ,tym sposobem mam już 5 serduszek a chcę dzisiaj jeszcze pobawić się doborem kolorów.Jutro zabieram się za firankę.


Komentarze

  1. Gratuluję hipopotama.Patrząc na serduszka chciałam wybrać które najładniejsze i nie potrafiłam dokonać wyboru bo wszystkie mają ładną kolorystykę.Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ świetny pomysł - śliczności

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki ten hipopotamek :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny hipek :-)
    Kolory wspaniałe!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jaki świetny hipcio i ile serduszek w pięknych kolorach :)
    Jesteś tytanem pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny hipcio.:))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Hipopotam jest przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyszedł:)Kolekcja cudowna:)POzdrawiam gorąco Kochana:)

    OdpowiedzUsuń
  9. You have done beautiful works with the africam flower!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hipcio fajny, myślę,że niedługo całe zoo wydziergasz, serduszka też się pięknie prezentują tym wzorem, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bogusiu,, Twoje zwierzątka są cudne:) Czy korzystasz z jakiegoś wzoru, z którego mogłabym sama takie zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  12. Olá amiga excelente inspiração, amo crochê!!!Parabéns pela criatividade!
    Linda semana!
    Beijos Marie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak Ty to robisz, że z tych sześcianików wychodzą Ci takie przeróżne kształty? Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł rewelacyjny!! No i przede wszystkim mistrzowskie wykonanie!! Hipcio extra i serduszka również strasznie mi się podobają!!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudny hipcio!! a serduszka super by pasowały jako poduchy na kanapę :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty