Rękawiczki i komplecik.


  Zrobiłam miniaturowe rękawiczki do sesji zdjęciowej dla noworodka, ale nie bardzo wiem czy wielkość jest odpowiednia bo moja lalka nie chciała współpracować.Nie ma tak elastycznych dłoni jak żywe dzieciątko.
 

Zrobiłam miniaturowe rękawiczki do sesji zdjęciowej dla noworodka, ale nie bardzo wiem czy wielkość jest odpowiednia bo moja lalka nie chciała współpracować.Nie ma tak elastycznych dłoni jak żywe dzieciątko.

Następnie zabrałam się za komplecik czapkę i mini golfik.Teoretycznie zrobiłam go dla siebie. Cały luty będę na przymusowym sanatorium w Kołobrzegu .Przymusowym bo zostałam skierowana przez ZUS celem weryfikacji mojej 24 letniej renty i chyba ktoś bez wyobrazni wysyła mnie na 16 godzinną podróż w zimie.Nie jestem miłośniczką czapek , za zwyczaj wystarcza mi opaska , ale chyba do spacerów brzegiem morza to za mało.Dlatego tez muszę coś wymyślić.

Komentarze

  1. Kompecik zimowy bardzo udany i ładny. A rękawiczki na pewno bedą dobre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czapka i mini golfik na pewno się przydadzą. Rękawiczki fajniutkie, ja mojemu wnukowi niemowlakowi zrobiłam też takie, tyle że bez paluszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Morze zimą - może będzie fajnie...
    Ale w komplecie, który sobie wydziergałaś na pewno będzie Ci ciepło :-)
    Komplet dla noworodka śliczny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba komplecik :)
    Rękawiczki mini zresztą też :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten komplecik!!!
    Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  6. Rękawiczuszki superaśne,wyglądają na miękkie, mnie szydełkiem wychodziły za sztywne, więc ciekawa jestem, co to za włóczka i jaki numer szydełka?
    Komplecik - apetyczna malina.

    OdpowiedzUsuń
  7. Morze zmą jest piękne-luz bluz a jodu ile chcesz. Kompleciki fajne [ważne ciepło mi czapka również odbiera urodę] więc nakładam w ostateczności pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik cudowny!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za wizytę na moim blogu i podpowiedź. Ja z przyzwyczajenia do kordonka brałam za małe szydełka do włóczki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie czapeczki są sliczne a ta mikołajkowa dla malego dziecka super

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty