Dama i czapeczki.

Wreszcie stelaż damy doczekał się "ubrania", wykonałam go chyba w wakacje ale ciągle brakowało mi czasu i natchnienia żeby ją ubrać.Teraz miałam pretekst ,kiermasze więc nie było wyjścia siadłam i jest gotowa. Włosiny tym razem jak z horroru ale czy zawsze musi być po staremu.




Zrobiłam tez kolejne czapeczki i getry dla niemowlaczków ,był tez toczek ale zdjęcie to chyba będzie można zobaczyć w chwili gdy będą robione zdjęcia jakiemuś maluszkowi na blogu pani Ani. Zachęcam do zaglądania http://www.annajanowska.pl/   

Komentarze

  1. Czy ta dama ma nawet bukiet róż w ręku ?? :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna dama i czapeczki też.
    Pozdrawiam i zapraszam do mojej galerii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna dama...
    Cudne czapki :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycająca dama a czapeczki i getry urocze

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę że już nie tylko szydełko ,ale i drutki ,brawo super

    OdpowiedzUsuń
  6. Dama pierwsza klasa,czapeczki słodziutkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Będziesz moją Damą tak śpiewał św.pamięci Grechuta, a Ty będziesz Damą od CZAPECZEK dziergasz je wyśmienicie są słodziakami pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna dama i wspaniała czapeczka :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty