Duża serweta z Filo di ..

Oj miałam pracowity weekend bo zrobiłam sobie plan i chciałam go zrealizować .Miałam w domu motek czyli 1125m Filo di scozia 5 plus resztkę z poprzedniej pracy , a że jest to  szpule zajmujące dużo miejsca , chciałam je zagospodarować .Znalazłam wzór który  ładnie wygląda po zrobieniu i myślałam że pozbędę się obu szpul,nic z tego zostało mi jeszcze na podobnej wielkości ,może mniejsza serwetę .Ale to nie w tej chwili bo właśnie zabieram się za firanki a szpula jak zawadzała tak będzie zawadzała nadal.
Serweta ma 110 średnicy .
WZÓR
http://imageshack.us/photo/my-images/407/sam1160k.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/46/sam1161u.jpg/



Komentarze

  1. Serweta piękna
    Chylę czoła, 110 cm w 2 dni......
    Już wiem, masz dopalacze w paluszkach:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna serweta. Wysłała byś mi wzór do niej?? lioko@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka świetna. Jeszcze tylko kawka, ciastko i można sobie przy tym stoliku siedzieć i siedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj!Cuuuuudna!!!!Pozdrawiam cieplutko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, jest cudna :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Duża i bardzo efektowna. Wzór wspaniały, a z reszty na pewno powstanie niebawem coś równie pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  7. zgadzam się,śliczna serweta i duża

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mi się podoba. pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Salut,
    très jolis ouvrages, cette nappe mérite 5*

    Amitiés.Celeste

    OdpowiedzUsuń
  10. Serweta ślicznie się prezentuje. Jakoś ostatnio nie mam siły do podjęcia jakiejś większej robótki, więc podziwiam pracowitość i tempo powstawania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna jest, zauważyłam, że najbardziej włóczkożerne są wzory zawierające dużo słupków :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna serweta. Ostatnio mam zero szydełkowania.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serweta ekstra.Bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ Ty w ekspresowym tempie to wszystko robisz! Spisz chociaż czas od czasu? :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty