Baranek z wzorem .


















Kicham , prycham , ale już dzisiaj powinnam zakończyć sweter z koła , a w tak zwanym między czasie zrobiłam "starego " baranka .Robiłam je chyba 2 lata temu , ale gdy wykombinowałam tego z wełny , to całkiem zapomniałam o tym . Teraz mi się przypomniało . Zrobiłam jednego (więcej chyba nie zrobię ) , poszperałam w swoich zapiskach i nawet znalazłam jakieś "bazgroły" opisujące w jaki sposób go robiłam . Co prawda mogę go robić na "oko" , ale jak już mam opis to i wam go pokażę .Baranka na drugim zdjęciu wykonałam raz jeden i nigdy więcej , za dużo z nim pracy i kombinowania .

Komentarze

  1. Piękne baranki ,i dzięki za opis,będę próbować.A z czego go zrobić z jakiej włóczki?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Baranki śliczne , może i ja w końcu jakiegoś zaprojektuję, chociaż teraz jestem na etapie robienia skarpet z uprzędzionej wełny przez koleżankę, strasznie marznę w stopy... Pozdrawiam cieplunio, chociaż za oknem mróz, brrr...papa:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak chyba tez wreszcie powinnam zaprojektowac jakiegos baranka -chocby w postaci torebki. Mam ostatnio wielkiego bzika na takie dzieciece torebki. Twoj opis sobie skopiowalam i moze tez go kiedys zrobie. Poki co, lista rzeczy do zrobienia wydluza sie, tylko czasu ciagle ubywa. I prosze mi tutaj nie kichac i prychac! Wino grzane i do lozka! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale barany;) Cudne:) Te z pierwszego zdjęcia bardziej mi się podobają. Fajnie te rogi zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczne te baranki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne baranki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty