Chusta entrelak w liście.

Dostałam dwa motki włóczki NAKO Moher Special ,nie bardzo wiedziałam co z tym zrobić więc powstała chusta, najpierw zrobiłam ja ażurem ale gdy już wyrobiłam jeden motek to okazało się że mi się nie podoba, sprułam. I tak powstał pomysł na entrelak w liście, początkowo szło mi ciężko, ale jak już opanowałam wzór to "poszło". Co prawda ładniej by to wyglądało gdyby włóczka była kolorowa , ale miałam taką.Na ostatnim zdjęciu widać chustę przed zblokowaniem.Po blokowaniu chusta ma około 230/80cm.

Komentarze

  1. Śliczna i ten kolorek....boski
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam na fb - i bardzo mi się podoba! Entrelac w liście też za mną chodzi, ale nie mam czasu za niego się zabrać:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wygląda ten wzór na entrelacu.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładna jest i wygląda na dużą:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękna, pełna delikatności chusta. <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty