Bombki "giganty".

  Mam dwie ogromne bombki-zawieszki do okna ale do powieszenia w przyszłym roku bo czerwoną musiałam przed świętami poprawić ( po usztywnieniu wyglądała koszmarnie) a tą biała zrobiłam sobie przez święta.Obie maja prawie 60 cm średnicy i faktycznie są duże. Ta biała to pomysł blogera Adama https://www.facebook.com/szydloadama/  co do czerwonej to schemat jej jest prawie wszędzie.Jeżeli chodzi o długiego aniołka to podpatrzyłam go na jakimś zdjęciu, wzór banalnie prosty ale niestety nie miałam butelki o odpowiednim kształcie i dlatego nie do końca wyszło tak jak oczekiwałam.

Komentarze

  1. Bombki są super zwłaszcza ta biała bardzo mi się podoba
    Anioł też fajnie wygląda a jego kształt w niczym nie przeszkadza.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne bombki i naprawde imponująco duże. Anioł też bardzo mi się podoba. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności tworzysz. Najlepsze zyczenia na Nowy 2019 rok

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie się prezentują. Bombki cudo
    Pozdrawiam na Nowy Rok 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombki są prześliczne, zwłaszcza ta biała. Z jakich nici i jakim szydełkiem, jeśli można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  6. Da ich deine Sprache nicht übersetzt bekomme traute ich mich bisher nicht dir zu schreiben.solche tollen Werke bekommt man bei uns nicht.seid 1 Jahr verfolge ich deine Seite.deshalb meine Frage könnte ich die Anleitung von dem Stern und der Kugel bekommen. Das wäre so lieb von dir.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba schematy są tutaj https://pl.pinterest.com/bogumilap/bo%C5%BCe-narodzenie-crochet/

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty