Czapka entrelak krok po kroku.


Postanowiłam pokazać Wam krok po kroku a raczej element po elemencie , w jaki sposób można wykonać czapkę entrelak. Zaczynamy od wykonania prostokąta np: z 12 oczek na  24 rzędy ,następnie po prawej stronie dodajemy 12 oczek i ujmując w co drugim rzędzie robimy trójkąt .
Dobrze to widać na schemacie który narysowałam.Po wykonaniu odpowiedniej ilości elementów ,( ja zrobiłam to z 5 trójkątów na dół czapki) zszywamy pierwszy prostokąt z ostatnim trójkątem i dalej robimy na okrągło entrelak.W ostatnim rzędzie wykańczamy każdy element a następnie zszywamy.Gdy czapka jest zszyta obrabiam szydełkiem dół żeby się za bardzo nie rozwlekała. A tak to uwieczniłam na zdjęciach.

Komentarze

  1. Świetna czapka w energetycznych kolorach.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kurs i czapka. Ale i tak troche sie obawiam probowac-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez długo zwlekałam z pierwszym entrelakiem, a teraz nie mogę przestać robić :). Dlatego znajdź dobry filmik i do dzieła.

      Usuń
    2. Nigdy bym się w tym nie połapała . A tak bardzo mi się podoba

      Usuń
  3. śliczna czapeczka,ale wzór jak dla mnie dosyć trudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy możesz napisać jaka to włóczka ta z pierwszej czapki - mocne nasycone kolory? Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze- nie pamiętam bo wtedy miałam tak dużo różnych , były to NAKO, YaenArt a nawet coś co kupiłam okazyjnie bez metki w sklepie z ciuchami na wagę.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty