sobota, 1 sierpnia 2015

Żyrafa i czapeczki.

Wczoraj odmówił mi posłuszeństwa aparat fotograficzny, zdjęcia robię telefonem ale po niedzieli chyba będę musiała zastanowić się nad kupnem nowego, tylko nie bardzo wiem jaki wybrać bo te które kupuję , wytrzymują 2 lata i ... koniec.
Mam żyrafę z elementów,która kosztowała mnie masę nerwów.Już dawno jej nie robiłam i podczas zszywania popełniłam dużo błędów jednym słowem prułam kilka razy zanim powstała taka jak na zdjęciu.
Oczywiście mam też kolejne czapeczki dla dzieciaczków do domu dziecka, zostało mi jeszcze 26 sztuk do zrobienia.Mam czas do końca listopada bo maja być jako prezenty na 6 grudnia.




8 komentarzy:

  1. Żyrafa wygląda prześlicznie,czapeczki bardzo oryginalne i pomysłowe,dzieci będą bardzo zadowolone:)pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza żyrafa, bardzo pomysłowe czapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna żyrafka. Podziwiam, wygląda rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żyrafa wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna żyrafa! Będę śledzić co tez ci ludzie powiedzą o aparatach fotograficznych bo tez muszę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomimo problemów z zszywaniem żyrafa wyszła śliczna:) A czapki są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No właśnie i tu pokazujesz SWOJĄ ogromną cierpliwość w tym co tworzysz. Mowa o zszywaniu żyrafy. Efekt końcowy jest wspaniały.Czapki również urocze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Ozdoby świateczne.

 Mikołajek który poleciał do USA i zawieszki do okna które w tym roku zrobiłam po raz pierwszy.