wtorek, 9 czerwca 2015

Urlop.

Chyba jednak uda mi się wyjechać na urlop, i to już w najbliższą sobotę, dlatego nadrabiam zaległości (o ile można to nazwać zaległościami).
Zrobiłam znajomej na jarmark kilka drobiazgów ,może ktoś się skusi,chociaż po tym jarmarku w stolicy gdzie prawie nie było kupujących ... kto wie .



 Niebieska mrówka pojechała do Białegostoku i z tego co wiem to już szaleje z dziećmi 
https://www.facebook.com/pages/Wydawnictwo-Niebieska-Mr%C3%B3wka/1407439479515770  


              Czarny kot jest dla koleżanki ,miał mieć 70 cm.ale  może następny ,ten ma 50 cm.


10 komentarzy:

  1. Jak zawsze Twoje maskotki są śliczne.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała mrówka :) Miłego odpoczynku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze te maskotki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mrówka rewelacyjna :)
    Życzę udanego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo urocze maskotki.Przyjemnego urlopu i wymarzonej pogody życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne jak zawsze. Udanego urlopu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności :-) Mrówka rewelacyjna!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mrówy powalające - urocze dziewczynki ! pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  9. Mrówka jest odjazdowa:) Baw się dobrze i wypocznij:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczności! Mrówka jest świetna. Minionki też bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Ozdoby świateczne.

 Mikołajek który poleciał do USA i zawieszki do okna które w tym roku zrobiłam po raz pierwszy.