czwartek, 12 marca 2015

Jarmark zaliczony.

Byłam na jarmarku http://www.jarmarkzsercemidusza.pl/galeria/simply-market-krak%C3%B3w
i muszę się przyznać że siedzenie na krześle przez 14 godzin wykończyło mnie (i nie tylko mnie).
Ale już odpoczęłam i myślę o kolejnym.
Jeżeli bywacie na takich kiermaszach, jarmarkach to wiecie że hitem jest powiedzenie
" chodź kochanie babcia ci to w domu zrobi",ale jedna babcia chyba pobiła wszystkie , oglądała ,głośno komentowała mówiąc do wnusi że jak tylko wrócimy do domu to zrobię ci taką lalę.
A na odchodne zapytała : jaki to wzór ?. Chodziło o półsłupki.
Ale ja potraktowałam to jako żart i wróciłam do robienia firanki, no bo co przez 14 godzin, można robić i śmiało mogę napisać że firanka mnie "uratowała" przed zmęczeniem.


 Firanka 120/65 cm i piękny kwiatuszek który dostałam od bardzo miłej Pani która miała stanowisko obok mnie na jarmarku.

15 komentarzy:

  1. Piękne miałaś stoisko, a co do powiedzeń to nieraz słyszę o jakie ładne ja też sobie takie pomaluję.
    Pozdrawiam serdecznie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. 14 godzin to strasznie dużo.
    A stoisko bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest Pani Wielka !!! Piękne wyroby !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Stoisko imponujące!Mam nadzieję,że przez te 14 godzin siedzenia znalazł się ktoś kto docenił Twoją pracę:)
    A firaneczka świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stoisko, domyślam się że dzieci nie przechodziły obok niego obojętnie. . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo pięknych prac miałaś :) mam nadzieję, że wróciła tylko część :) Firaneczka cudna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. i nie podzieliłaś się z panią wzorem? - no co Ty? może trzeba było pani jeszcze rozrysować?a i włóczkę dodać jako gratis? ehh,życie! Swoją drogą to super masz te maskotki. I jeszcze jedno (moje ulubione)
    -a kiedy ty masz czas,żeby to zrobić?! ;-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne stoisko. Rzadko bywam na kiermaszach... Śmieszni są niektórzy ludzie, ale cóż jak umie niech robi..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A wiesz co jak zapytała o wzór mogłaś coś wymyślić np. wzór szabełkowaty, albo wykałaczkowaty...Niech baba potem szuka w necie haha ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko po co ,na głupotę nie ma dobrej odpowiedzi.

      Usuń
  10. Dokładnie głupota ludzka nie zna granic ;) Wspaniałe stoisko , tyle cudowności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ cudowności na Twoim stoisku, a firanka genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje stoisko prezentowało się świetnie! Miałaś rację, traktując "TĘ panią" i jej wypowiedź jako żart - świata nie zmienisz, niektórych ludzi nie wychowasz, ale najważniejsze, że Twoje maskotki są wyjątkowe i dobrze o tym wiesz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rację Kochana, że dla takich pseudo-inteligentów to szkoda czasu i energii. Ktoś kto ma chociaż trochę wyobraźni nigdy by nie zdobył się na takie głupie komentarze. Wnusia kiedyś dorośnie i miejmy nadzieję, ze pokieruje się swoim rozumem nie wzorując go oczywiście na babcinym.
    Ale propozycja Ewy również świetna.
    Stoisko Twoje prezentowało się wspaniale. A kiermasze masz rację wciągają, pomimo tego zmęczenia jakie po nich jest.
    Serdeczności posyłam .

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

I po urlopie.

W tym roku poleciałam do Hiszpanii na wczasy , wypoczęłam  i ciężko mi zabrać się do pracy.Byłam w Hiszpanii w  Costa Dorada w hotelu Best...