sobota, 21 lutego 2015

Koty i lalki.

Chyba zostanę szydełkową kocią opiekunką ,bo w chwili obecnej mam całe mnóstwo kotów w domu.Zapisałam się na kiermasz i wypadało by z czymś się na tym kiermaszu wystawić, dlatego też siedzę i robię maskotki.Na pierwszy rzut poszły koty przytulanki te dla najmniejszych dzieci ,takie do chwycenia za ogon.Planów mam wiele ,właściwie co chwile powstaje nowy ale jak przychodzi co do czego to robię coś innego.To już udało mi się zrobić.



                      Lalki maja 42cm  i 36 cm.

9 komentarzy:

  1. Prawdziwa czarodziejka z Ciebie!
    Same piękności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hola que tal? He llegado a tu blog a través de un blog amigo. Me ha gustado tanto que me he hecho seguidora. Te invito a conocer mi blog, espero que te guste. Un saludo
    http://awesomeneedles.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajniutkie,a koty extra!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś czarodziejką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. super!!!! podobają mi się...

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo urocze maskotki.Moja wnusia do dziś chodzi z kotkiem od Ciebie ,nawet do szkoły go zabiera.Pozdrawiam i miłego dnia życzę oraz udanego kiermaszu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne twory, ale te koty wygrywają wszystko :) Pozdrawiam cieplutko i w wolnej chwili Zapraszam do mnie-KLIK-

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo sympatyczne, zresztą jak wszystkie Twoje szydełciaki :-)

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Maskotki na podstawie jednego wzoru.

Tak mi sie spodobało robienie maskotek na podstawie jednego wzoru , że powstają kolejne.