poniedziałek, 29 września 2014

Pippi Lotta i szaliczek dla leniwych.

 Pippi Lotta to kolejna maskotka edukacyjna do przedszkola ,tym razem jest troszkę większa bo ma 40 cm, ale jak stanie koło Bolka czy Lolka to tylko troszkę będzie wyższa.Szaliczek też jest dla przedszkolaka bo podobno mają problemy z zawiązywaniem szalików gdy wychodzą na spacer.Dlatego tego nie muszą zawiązywać , wystarczy że przeciągną przez głowę która zrobiona jest z 2 kawałków zszytych tak żeby dało się przeciągnąć szalik.



10 komentarzy:

  1. Pipi wymiata, świetnie ci wyszła, szaliczek dla przedszkolaka super pomysł, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. hahaha nawet skarpetki ma różne,świetna

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna Pipi :-) Wspaniałe warkocze :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna Pipi, jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Pipi!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna laleczka. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :) http://wharmonii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tym szaliczkiem :) Pipi jak żywa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak już ktoś napisał Pipi wymiata.A te je warkoczyki, super
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Ozdoby świateczne.

 Mikołajek który poleciał do USA i zawieszki do okna które w tym roku zrobiłam po raz pierwszy.