środa, 3 września 2014

Papuga i marynarze.




Marynarze  to kontynuacja tematyki morskiej, bo "chłopaki"maja stroje marynarskie, ale można je zdjąć i w chwili gdy w przedszkolu zrobią przykładowo dziki zachód to "rozbiorę" ich i wykonam inne ubranka.Większy ma ma 37 cm a mniejszy  i 30cm. Mam jeszcze zrobić pirata średniej wielkości ale zostałam poproszona o wykonanie papugi do pirata którego już mają w przedszkolu.Jest duży i papuga tez miała być duża ,moja ma 35 cm. jeżeli będzie za duża to zrobię nową bo fajne się ja robiło.

10 komentarzy:

  1. Cudowna papuga :-) Piękna :-)
    marynarze bardzo przystojni.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super papuga, jak żywa :) a marynarze przypominają mi Bolka i Lolka :) super maskotki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne!!! Żeglarska tematyka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ale to bardzo podoba mi się ta papuga, wyszła ci wspaniale. Marynarze też świetni, maja takie łobuzerskie uśmiechy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A niech mnie! Ale fajne chłopaki:) A ta papuga jest niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

I po urlopie.

W tym roku poleciałam do Hiszpanii na wczasy , wypoczęłam  i ciężko mi zabrać się do pracy.Byłam w Hiszpanii w  Costa Dorada w hotelu Best...