środa, 10 września 2014

Kocie okno i konik z elementów.

Na chwile zrobiłam sobie przerwę od maskotek i wykonałam zazdrostkę w kotki.To są kotki które wykonuje już któryś raz ale tym razem prezentuje je w  oknie Pani która je zamówiła dla syna który lubi koty.

A tutaj konik z afrykańskich elementów ale tym razem nić jest cienka, szydełko też więc wyszedł mały 27 cm wysoki i 27 szeroki.Troszkę się przy nim namęczyłam, bo zapomniałam jak to się zszywa i popełniłam kilka błędów.Zajęło mi to całe popołudnie i wieczór i zanim zrobię kolejnego chyba znowu upłynie trochę czasu.

8 komentarzy:

  1. Konik jest przesłodki a kocia zazdroska pieknie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze zazdroski! Bardzo fajny konik ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. miau miau..... zazdrostka słodziasta. Oj nie wiem, czy wystarczy mi życia, żeby choć jedną zrobić. To byłby pewnie jeden rządek na tydzień, a na samą myśl o pracy nad dwoma metrami zazdrostki, robi mi się słabo. Konik śliczny, ale cóż można innego napisać, skoro wciąż tworzysz same śliczne dzieła

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocza zazdroska a konik śliczny.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdrostki cudowne ! Wspaniałe koty.
    Konik doskonały. Piękne kolory i doskonała grzywa.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zazdroski i super konik wygląda świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne te zazdrostki:) Też bym sobie takie zrobiła ale koty lubią wyglądać przez okno więc muszę się pogodzić z brakiem takich fajnych domowych gadżetów;) A konik śliczny:0

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie firanki są nie do znudzenia! Śliczne!!! A konik uroczy!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Maskotki

Moje kolorowanki , bo właśnie łapię się każdego możliwego koloru do wykonania moich maskotek.Pingwinek to oczywiście prośba o troszeczkę chł...