wtorek, 15 stycznia 2013

Skarpetki




Zastanawiałam się co zrobić z resztek wełny ,która zaczyna się powiększać i stanowi jakiś tam problem.Najpierw plan był na skarpetki na 5 drutach , zaczęłam ale stwierdziłam że takich skarpetek kiedyś robiłam całe mnóstwo ,a szydełkowych jeszcze nigdy ,więc sprułam i zrobiłam sobie coś takiego jak widać na zdjęciach .Schemat z gazetki , przynajmniej część dotycząca pięty, bo ja mam stopę rozmiar 35 więc i tak wszystko trzeba było dopasowywać w trakcie robienia.
Schemat skarpetek 
http://imageshack.us/photo/my-images/822/sam3825.jpg/       http://imageshack.us/photo/my-images/221/sam3827.jpg/                                                    

25 komentarzy:

  1. Śliczne skarpetusie i kolorowe jak moje skrzyneczki.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczne słodziaki. Pięknie wyszły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! tęczowych jeszcze nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Sa piekne, uwielbiam kolorowe rzeczy z welny :)
    Pozdrawiam, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolorowe :) fajny pomysł. Ja swoje pierwsze skarpetki szydełkowe zrobiłam w wieku 14 lat bez schematu. A co się nasłuchałam od mojej siostry, ze tak się skarpet nie robi he he Moje nie były takie ładne jak Twoje, ale chodziłam w nich pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagospodarowałaś resztki włóczek to się chwali, a zima przed nami więc nie jedna z nas zabierze się za tak prześliczne skarpetunie -są świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądają. Są takie kolorowe...

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne skarpetki :-)
    A ja właśnie będę robiła moje pierwsze drutowe skarpetki :-) Zobaczymy, czy mi wyjdą...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Baaardzo przytulne :)
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super kolorowo! Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. No rewelacja! Śliczne, cudownie śmieszne i ciepłe. Mrozy wielkie zapowiadają, a ja jeszcze skarpetek nie mam. Mogłabyś ten schemacik załączyć?

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne skarpetki, takie wiosenne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądają! :) W sama raz na ponurą zimę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Sliczne te skarpetki,az chciałoby mi się dla siebie takie zrobic,bardzo mi sie podobaja,kiedys tez robilam,ale jednokolorowe,a kolorowe sa o wiele ladniejsze,sa takie wesole,no i Bogusiu musialybysmy sie rece podac,bo ja tez mam rozmiar 35:)Pozdrawiam Cie ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajeczne te skarpeteczki:))))Fantastyczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Kameleony crochet.

Mam dwa różne kameleony które ostatnio wykonałam, oba kombinowałam sama. Tego większego już kiedyś zrobiłam ale zapomniałam zapisać w jaki s...