niedziela, 6 stycznia 2013

Czapeczki ...

 Znajoma poprosiła mnie o "czepeczki" na butelki ,w fazie końcowej mają to być Mikołajowe główki ,ale może takie jej wystarczą. Zrobiłam też kilka kolorowych na jajka ,ale mogą tez być bez problemu na butelki.No i ostatnia praca ,biały szal i opaska z myślą o spacerach nad brzegiem morza przez cały luty w Kołobrzegu.Co prawda jestem przerażona co ja tam będę robiła bez kompa przez cały miesiąc ale postaram się dodzwonić do tego sanatorium , może mają internet a wtedy zabieram laptopa .Muszę jeszcze pomyśleć co i ile zabrać jeżeli chodzi o nici i szydełko, no bo coś trzeba będzie tam robić żeby nie oszaleć.





                           

17 komentarzy:

  1. Komplecik świetny,a czapeczki urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne czapeczki!!!
    Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe czapeczki :-)
    A komplet cudny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te czapeczki :) A biały komplecik rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny biały komplecik, a czapeczki słodkie. Jak nie będzie internetu, to po powrocie zasypiesz nas cudnymi pracami. Ostatniego zdjęcia nie widać.
    Pozdrawiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny biały komplet. Fajnie,że masz taką główkę, możesz czapkę w trakcie roboty przymierzać, a potem odpowiednio ułożyć i sfotografować. Ja mam problem ze zrobieniem zdjęcia czapki na własnej głowie, a jak kogoś poproszę,to fotografuje mnie, a nie moją pracę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny komplet i czapeczki. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny komplecik, a czapeczki bardzo fajne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Patrzę na Twoje czapki i podziwiam [ja co zacznę t o za moment spruję] zima minie, a czapki nie będzie.Fajniutkie są czapunie na buteleczki,świetne pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te nasadki butelkowe,a komplet świetny,miesiąc w Kołobrzegu,też bym chciała i zapewne też zabrałabym akcesoria robótkowe,

    OdpowiedzUsuń
  11. |Komplecik świetny :) Czapusie również ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo pomysłowe te czapeczki :D , a komplecik śliczny

    OdpowiedzUsuń
  13. Czapeczki super, komplecik śliczny :)Fajnie,że jedziesz do sanatorium,ale tam się jedzie po to, zęby odpocząć od internetu i szydełka :)
    No ale tak mi się gada, tyle tylko,że ja bym też brała szydełko, nici i włóczkę ;) życzę miłego odpoczynku i dobrej kuracji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Komplet jest bardzo ładny.Czapeczki super.
    Myślę ,że będzie dostęp do internetu.A spacery nad brzegiem morza,gdy nie ma tłoku uwielbiam.Ale ja spacerowałam tylko kilka dni.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mikołajowe czapeczki na butelki bardzo fajnie wyszły :)
    A komplet przyda się stuprocentowo.
    Życzę udanego pobytu.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajowe te czapeczki na butelki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne takie inne niż wszystkie pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Maskotki na podstawie jednego wzoru.

Tak mi sie spodobało robienie maskotek na podstawie jednego wzoru , że powstają kolejne.