środa, 12 grudnia 2012

Serducha i czapeczki.









Jakiś czas temu włożyłam do pralki cudowny duży sweter z pięknej wełny (byłam wtedy chora) , gdy go wyciągałam o mały włos a bym się rozpłakała, sfilcował się.Jak mi przeszły nerwy na swoją własną głupotę postanowiłam ze muszę go jakoś "zagospodarować". Leżał i czekał na moją wenę ,wczoraj nadeszła(chyba) i wycięłam serducho ,zszyłam ,dorobiłam kwiatuszki i jest duże serce w moich ulubionych kolorach .Co z nim zrobię to już inna sprawa, w chwili obecnej cieszę się tym co zrobiłam.A te mniejsze serduszka to dostałam kiedyś z wymiany i dorobiłam im tylko kolorowe dodatki .
Dokończyłam białą czapeczkę ,na oczy i zszycie czekała już kilka dni, a kapelusik zrobiłam wczoraj z resztek wełny które mi zostały z długich czapeczek.

12 komentarzy:

  1. Moja Droga czy wymiary srducha wziełaś swoje-jest świetne.Czaapeczka i kapelusik nic dodać nic ująć moje zdanie znasz to jest twórcza praca pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wyglada, a czapeczka i kapelusik rewelacyjne!!!!
    Znowu chcialabym miec dziewczynke ;)
    Pozdrawiam serdecznie, Renia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kapelusik jest taki uroczy :) Szkoda, że takiego nie miałam jak byłam mała :) Serducho tez mi się podoba :) Dobrze wykorzystany materiał :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapeczka jest wyjątkowa! bardzo mi się podoba. Serducha świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna poducha serducho:) A Pani Bogusia to największa zdolniacha jaką znam:) Pozdrawiam Panią serdecznie i do zobaczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne czapki, szczególnie podobają mi się z Twoich poprzednich postów. Jestem ogromną miłośniczką takich czap z pomponami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna z serducha poducha.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie długo ,ale nadrabiam zaległości a nie sposób się nie pozachwycać takimi ślicznymi pracami.
    Dla mnie Twoja dama wcale nie prezentowała się z tymi włosami, jak z horroru:))))Ona miała po prostu artystyczny nieład na głowie w którym jej było bardzo ładnie:)
    Pęknie się prezentowały między innymi Twoimi pracami, te Aniołki w kapeluszach. Szkoda bardzo, że miałaś zdecydowanie zbyt mało miejsca:(((((
    Bardzo mi się spodobały te większe czapki.Mają fajny wzór.
    Bo te czapeczki i kompleciki robione przez Ciebie dla maleństw są przesłodkie. Nie dziwię się,że lubisz je robić:))))
    Również kiedyś zdarzyło mi się sfilcować ulubiony sweterek:(((( Szkoda tylko, że nie wpadłam na taki pomysł jak Ty.
    A czapeczka ta biała z sową jest rewelacyjna. Cudeńko.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedzanie mojego kącika.

    OdpowiedzUsuń
  9. czapka sówka jest wręcz zabójcza, sama chętnie bym w takiej chodziła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. WITAJ
    ZDOLNA KOBIETO :)
    WSZYSTKIE PRACE- OK
    POZDRAWIAM SERDECZNIE
    ZAPRASZAM DO MNIE

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Ozdoby świateczne \ Boże Narodzenie \

Nie przepadam za krochmaleniem ,ale jak mus to mus .Powstały nowe aniołki .