wtorek, 11 grudnia 2012

Czapeczki dla rocznego dziecka.



Powiększyła mi się "modelka " bo czapeczki miały być wykonane dla rocznego dziecka. Przyjemność zrobienia taka sama ,ale wielkość jednak nie. Dobrze że miałam większą lalkę bo w przeciwnym razie chyba rozglądała bym się za dziećmi na ulicy.Czapeczki mają być Mikołajowe i dlatego ta kolorystyka.Chciałam    żeby ta z pomponem wyglądała jak dla "prawdziwego" Mikołaja i dlatego zrobiłam ja w dwie nitki . Może tego ie widać ale wyszła fajnie .

7 komentarzy:

  1. Świetne mikołajowe czapki :-)
    Rewelacyjne :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Zwłaszcza ta klasycznie mikołajowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne :) Chciałabym taką w większym rozmiarze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czapeczki są bardzo mikołajowe. Roczne dzieci mają główki w różnej wielkości, dobrze sobie poradziłaś, ściągacz i nauszniki dostosują się do rozmiaru główki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Moja Damo od czapek, czapeczek i czap,są świetne, ale wcale mnie to nie dziwi kto lepiej mógłby to zrobić? Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne czapeczki ten kapelusik super.
    Pozdrawiam Zosia

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Maskotki

Moje kolorowanki , bo właśnie łapię się każdego możliwego koloru do wykonania moich maskotek.Pingwinek to oczywiście prośba o troszeczkę chł...