piątek, 2 listopada 2012

Czapeczki i coś z myślą o świętach .




  Mam dwie nowe czapeczki dla muluszków oraz coś co przybliża mnie do kiermaszu .Sopelki zrobiłam jakiś czas temu ale zastanawiałam się w jaki sposób je suszyć , pomogły patyczki do szaszłyków i styropian, ale troszkę zabawy przy tym było.Co do krochmalu z Kauflanda to się sprawdził i w środę dokupiłam jeszcze 2 butelki .Ale musiałam zrezygnować ze szpilek  podczas usztywniania bo zostawiały brązowy ślad, na szczęście mam w domu duży zapas wykałaczek, troszkę trudniej niż ze szpilkami ale efekt końcowy SUPER.


12 komentarzy:

  1. cąłkiem pokaźna kolekcja gwaizdek a ja nawet nie zaczęłam:( zapraszam pod moje włoskie słońce http://wloskieslonce.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wysyp gwiazdek!Czapeczki extra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super czapeczki. Fajny pomysł z napinaniem gwiazdek za pomoca wykałaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby, a czapeczki słodkie :) Bardzo podoba mi się ten melanż. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wysyp gwiazdeczek.Ja używam szpilek nierdzewnych .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czapeczki świetne.A te piękne ozdoby przypominają mi ,że termin kiermaszu i u mnie się zbliża.I zaczynam popadać w panikę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowe i zabawne te czapeczki.Produkcja śnieżynek i sopelków wspaniała.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. czapeczki pomysłowe a kolekcja świąteczna rośnie,

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany kiedy Ty to wszystko robisz cudeńka robisz to taśmowo piękne pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne, a co to za stół na którym suszysz prace?

    OdpowiedzUsuń
  11. czapka z nausznikami jest bombastyczna :)))))

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Maskotki na podstawie jednego wzoru.

Tak mi sie spodobało robienie maskotek na podstawie jednego wzoru , że powstają kolejne.