sobota, 30 czerwca 2012

Wróciłam z raju ...do domu .





Już jestem w domu , wróciłam cała ,zdrowa i zadowolona.Trafiłam na fantastyczne towarzystwo które w połączeniu z widokami okazały się czymś co długo zapamiętam .Zrobiłam ponad 600 zdjęć, a mogło z tym być różnie gdyż 3-ego dnia upadł mi aparat i na jakiś czas "zastrajkował" , ale wszystko się dobrze zakończyło i mogłam "szaleć " do końca pobytu .Zamieszczę tylko kilka zdjęć bo same rozumiecie.....
Sukienkę jednak założyłam ,na tym małym zdjęciu piłam wodę ze zródełka szczęścia ,czynna była połowa wiec może będę miała połowę szczęścia ...

12 komentarzy:

  1. Pozazdrościć;) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło powitać Ciebie Bogusiu w domu.Cieszę się ,że wycieczka się udała,jak odpoczniesz i zadomowisz się to czekam na zdjęcia.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwitnąco wyglądałaś w tym raju!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten raj. Ale chyba zamieścisz więcej fot?

    OdpowiedzUsuń
  5. NO TO ODPOCZELAS I POZWIEDZALAS,WIDOKI DO POZAZDROSZCZENIA,POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super że odpoczęłaś - ale fajnie że już jesteś z nami - pokarz coś jeszcze ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Chorwację, zazdraszczam urlopu Beata

    OdpowiedzUsuń
  8. Boguś przywiozłaś nam tej wody na szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia, czekam na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj chyba szkoda było opuszczać ten raj:)))Widać na tych pięknych fotkach jak musiało CI być bajecznie:))))Ale cieszę się że jesteś i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Ozdoby świateczne.

 Mikołajek który poleciał do USA i zawieszki do okna które w tym roku zrobiłam po raz pierwszy.