środa, 30 maja 2012

Karczek .



Dokończyłam karczek do spódnico-sukienki , i co dalej ..... Będę musiała się zmobilizować i połączyć oba elementy w jedną całość do 23 czerwca ,bo w tedy zaplanowałam wyjazd na wakacje i przydała by mi się taka lekka sukieneczka .Zobaczymy ?


Kilka dni temu wybrałam się na poszukiwanie torebki którą bym mogła zabrać na wyjazd , to co mi się podobało kosztowało 80 zł , wiec jak na wyjazdowa torebkę to szkoda mi było wydawać takie pieniądze. Poszłam poszperać w ciuch-landzie i kupiłam coś praktycznego za 1 zł .Musiałam tylko skrócić pasek robiąc ala kwiatuszek bo w przeciwnym razie miała bym ja prawie do kolan.W tej torebce ma mi się zmieścić aparat fotograficzny , portfel , dokumenty , może butelka wody i to wszystko mi się w niej zmieści.Zaoszczędziłam 79 zł i po powrocie bez bólu będę ja mogła wyrzucić .

11 komentarzy:

  1. To elementowe cudo,torebka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karczek zjawiskowy, cierpliwa musisz być :)A torba rewelacyjna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karczek ślicznie się prezentuje.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To się nazywa udany zakup:))Karczek jest świetny,ciekawa jestem całości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno wyjdzie ci następne cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to strój na urlop ekstra.Torba bardo fajna.Masz rację gdy się znudzi, nie szkoda będzie się pozbyć kupionej za taka cenę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko piekne, torba swietna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  8. Superowe prace,torba bomba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karczek super. Bardzo mi sie podoba. Torba też fajna. A jak sie znudzi to nie wyrzucaj. Może ktoś chętny się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Dwa komary, żyrafy i amarantowe kotki.

Tym razem kolory biją po oczach ,bo te amarantowe koty ..... :) Przy nich rude żyrafy to "pikuś". Komary  też wyglądają na delika...