piątek, 23 września 2011

Czapkogolf




















                                           Czyli dwa w jednym , może być golfem albo jak kto woli inaczej kominem a jak mu uszy marzną a szyje ma zasłonięta to zakłada na głowę , zawiązuje mocniej sznureczkiem i jest modna czapeczka .Zrobiłam dwie sztuki pierwszy  ciemny to butelkowa zieleń a drugi to też zieleń ale jaśniejsza i z grubszej wełny .Na jeden czapkogolf "wchodzi" prawie cały motek 10 dkg  wełny ,warkocze trochę "zabierają " ale dzięki temu wzorowi mocniej się trzyma i warkocz to zawsze warkocz , ja je bardzo lubię .

14 komentarzy:

  1. Super! Najlepsze jest dwa w jednym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na pazdziernikowe chlody jak znalazl :0

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie i zarazem 2 w jednym-super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te czapkogolfiki, coś dla mnie bo ja czapki ubieram jak już jest super zimno ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Takiego rozwiązania jeszcze nie widziałam! Świetny pomysł :) i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalne rozwiązanie.Super pomysł.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. pomysłowe rozwiązanie dla zmarzluchów

    OdpowiedzUsuń
  8. Pani jest niesamowicie uzdolnioną osobą, jestem pełna podziwu dla tego co Pani potrafi zdziałać :)
    Podziwiam i gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł rewelacyjny! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Ozdoby świateczne.

 Mikołajek który poleciał do USA i zawieszki do okna które w tym roku zrobiłam po raz pierwszy.