sobota, 18 czerwca 2011

Pierścioenczki i bransoletki.



Jutro kiermasz a ja nie za bardzo mam co pokazać , więc zabrałam się (lepiej pózno niż wcale ) za małe , delikatne pierścioneczki z nici a do tego bransoletki . Wczoraj zrobiłam dwie bransoletki i tak mi się spodobały że chyba zrobię jedną dla siebie , bo to nawet fajnie wygląda . Co prawda dłubaniny przy takim kwiatku jest troszkę, ale co mam innego do roboty. Za oknem duchota i zapowiada się na deszcz, na dachu bloku od rana poprawiają nam wentylację i wiertarka pracuje ostro . Więc żeby nie zwariować będę kombinować, nie za wiele bo przecież gdzieś to potem trzeba magazynować , bo nie liczę że dopisze mi szczęście i sprzedam ............

15 komentarzy:

  1. a ja myślę że sprzedasz.są bardzo ciekawe,nieco inne od tych które się wszędzie ogląda.
    nie życzę powodzenia,żeby nie zapeszyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ladne rzeczy szydelkowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! bardzo chętnie zobaczyłabym jak się robi takie pierścionki ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę aby szczęście dopisało i jak najmniej do magazynowania zostało.Nawet mi się zrymowało.Życzyć można dziękowanie zapesza,więc nie dziękuj:))))))A biżuteria przepiękna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna by była opaska na włosy, rozłożona bransoletka tak mi się kojarzy:)
    Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOOO jakie sliczne są te pierscionki i bransoletki:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Salut Mary,
    Très originale cette idée,vraiment un très beau résultat.
    Bon weekend. Celeste

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że te śliczności rozejdą się jak świeże buleczki!!! jutro też biorę udział w kiermaszu, ale w zupełnie innym miejscu:)
    Pozdrawiam i powodzenia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne i efektowne. Ciekawa jestem Twojej relacji z kiermaszu - mam nadzieję, że nam zaserwujesz garść zdjęć i informacji.

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja kwiatowa biżu jest super:) Mam nadzieję, że wszystkie kwiatki się sprzedały:) I zrób coś z tą niechęcią do dziergania maskotek;)))

    OdpowiedzUsuń
  11. byłam na kiermaszu , oglądałam na żywo.Cudne rzeczy. Zapraszam do mnie http://zefirkowo.sasni.eu/ tam są moje robótki i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Очень интересные :) и уютные розочки, их можно и как брожечки, и колечки, и колечки, и просто радостно :)

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Ozdoby świateczne \ Boże Narodzenie \

Nie przepadam za krochmaleniem ,ale jak mus to mus .Powstały nowe aniołki .