sobota, 12 marca 2011

Łabądek


Poproszono mnie o zrobienie serwety z łabędziami , ale stwierdziłam , że najpierw wykonam jednego aby pokazać i ewentualnie zaproponować wykonanie pojedynczych egzemplarzy , no bo po co komu zajmować cały stół taka serwetą .

Dwa dni szukałam czegoś z łabędziami , przejrzałam 264 strony z osinki , zapisałam sobie kilka wzorów , nie koniecznie z łabędziami i motylami .Ale serweta o którą chodziło jest tutaj

http://club.osinka.ru/topic-5209?&start=360&sid=4d7b2a8b559a882025250000

10 komentarzy:

  1. jest słodki :), wygląda fantastycznie nawet taki samotny

    OdpowiedzUsuń
  2. robilam bardzo podobnego.O, tutaj:http://ukathryn.blogspot.com/2010/01/szydekowy-abedz-crochet-swan.html
    Ja gdzies mam pisany wzór na serwetke z kilkoma stojacymi labedziami, ale tez kiedys doszlam do wniosku, ze chyba nie jest to najlepszy pomysl. Taka serwetka to troche by mi przeszkadzala na stole czy szfce. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serwetka z łabędziem? - Ale ten łabędź jest kapitalny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś nawet próbowałam się za taka serwetkę zabrać no i co....NIC dosłownie nic mi z tego nie wyszło.Twój łabądek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodki łabądek. Tylko mi oczek u niego brakuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny łabędź, dostojny taki:) Pozdrawiamy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. No dobrze, ale żeby był idealny musi mieć oczy. A najlepiej z długasiernymi rzęsami, żeby nie było wątpliwości że to ona

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Kameleony crochet.

Mam dwa różne kameleony które ostatnio wykonałam, oba kombinowałam sama. Tego większego już kiedyś zrobiłam ale zapomniałam zapisać w jaki s...