środa, 29 grudnia 2010

I kolejne maleństwa





11 komentarzy:

  1. Bogusiu, śliczne są! Ja próbuję, ale na razie średnio mi jakoś idzie z tymi maleństwami ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. i co teraz z taka iloscią maluchów?:)
    fajne,masz cierpliwosc:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bogusiu, ale cie wzielo na te malenstwa! Wszystkie sa cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są te Maleństwa... Kiedyś sobie takie zrobie... :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ładne :) misiek najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. hi!they are very cute:)especially kitty is wonderfull:))congragulations:))

    I like knitting and amigurumi ,too.I will be a follower of your blog.

    Could you visit my blog?
    filizinevi.blogspot.com

    see you

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne maskotki.
    Ten kociak, to chyba troszkę się przeżarł w święta? :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie tylko my lubimy w święta przesadzić z jedzeniem .......

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz specjalne zdolności do robienia maskotek i jakś nie wierzę że to ostatnia, ja też mówię że aniołków już nie robie a myślę jak mógłby wyglądać następny my tak już mamy bez roboty nie usiedzimy,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Maskotki

Moje kolorowanki , bo właśnie łapię się każdego możliwego koloru do wykonania moich maskotek.Pingwinek to oczywiście prośba o troszeczkę chł...