środa, 15 grudnia 2010

Dama, Myszka



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Damę zrobiłam jakis czas temu.
A ta myszeczka to prezent od Bovary ledwo ja odebrałam ze skrzynki a już zaprzyjażniła się z myszka ...Prawda ze jest urocza.

7 komentarzy:

  1. śliczne prace jak zawsze
    a myszką jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa jestem jak będzie wyglądała owa dama po wyschnięciu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prace. Jak zwykle jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. moje oczy sa w kiepskiej kondycji ale ja jak sroka coś wypatrzyłam na parapecie za damą i jestem ciekawa co to jest .
    Myszka urocza dama piękna dystyngowana i czekam na parasol

    OdpowiedzUsuń
  5. Myszka ładna..jak to swój do swego ciągnie..czekam na pokaz damy z parasolką..

    OdpowiedzUsuń
  6. No i zamyszało u Ciebie?Sliczna jest a to cos...kapitalne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo...nastepna sie zarazila myszami:)sliczna jest!a to cos...jest super!

    OdpowiedzUsuń

Moja strona internetowa

Moja strona internetowa
Zapraszam do oglądania i zamawiania .

Bogusia

Moje zdjęcie
Kraków, Małopolska, Poland
Szydełko mną zawładnęło całkowicie ...i niech tak zostanie . Więcej moich prac znajdziesz na mojej stronie http://www.szydelkobogusi.pl/ bogdapiotrowska@gmail.com

Moja lista blogów

Kameleony crochet.

Mam dwa różne kameleony które ostatnio wykonałam, oba kombinowałam sama. Tego większego już kiedyś zrobiłam ale zapomniałam zapisać w jaki s...